Без онлайн банкиране и възможност да пазаруват с карта в интернет остават клиентите на ДСК за близо 24 часа – от 20,30 часа на 2 август до 20 часа на 3 август, съобщиха от банката. През този период ще бъде извършено техническо обноване на системата.
Основните картови услуги – теглене на пари от банкомат и плащане с карта и дигитален портфейл на ПОС устройства във физическите търговски обекти, ще работят без прекъсване. Ще има временни ограничения в другите услуги на банката – мобилното (DSK Smart, DSK Mobile и DSK Business) и онлайн банкиране (ДСК Директ, ДСК Директ за бизнес, Multicash). Ще бъдат ограничени и онлайн покупките с карта, пишат от ДСК в съобщение до клиентите си.
Обновяването на системата ще засегне както индивидуалните, така и бизнес клиентите на ДСК.
Офисите на банката в Сердика Център София, The Mall София, Мол София, Гранд Мол Варна и Тера Център Габрово няма да обслужват клиенти след 20:30 ч. на 2 август, както и на 3 и 4 август 2024 г.
Очакваното време за възстановяване на всички услуги е 20:00 ч. на 3 август (събота).