Съобщение за забавено плащане на ток и предупреждение, че това трябва да се счита за покана за доброволно плащане, и фактура за 1 стотинка е получил Милен Димов, който е един от потърпевшите от липсата на ток. Къщата му е в Габровско, а плановете са били заедно с приятели да изкарат там празниците. Оказало се е обаче, че мястото е било без електричество по това време.
“Ако не беше толкова тъжна, историята щеше да е безкрайно смешна”,
отбелязва той и подчертава, че фактурата за месеца е платена. Димов отдава ситуацията на изчисления на електронната система на дружеството.
За него ключовият проблем в случая е бил в комуникацията. Единственото място, откъдето имахме информация за това какво се случва в региона, беше фейсбук страницата на община Габрово, подчертава той и добавя, че нито на сайта на “Енерги Про”, нито на импулсния им телефон е давана някаква информация. Той би се включил в колективен иск срещу предприятието.
Според него държавата трябва да има лостове, с които да регулира случващото се с тези дружества. Той смята, че по-голямата вина е именно в държавата.