Модният бранд на Наталия Гуркова – Queen by NG, се представи на събитие, организирано от дизайнера на бижута Ина Лазаров в Париж. Партито, което бе в рамките на Седмицата на висшата мода във френската столица, е в чест на “Сейф сол” – инициатива за спасяване на почвата, създадена от Сад Гуру.
Очарователната Ина блестеше в златна рокля “Princess Gold” от Queen by NG. На събитието присъства модният елит на Париж – дизайнери, модни стилисти, инфлуенсъри, фотографи и клиенти. Разбира се, партито бе отразено от водещи журналисти на авторитетните издания като Вог, Ел, Мари Клер, които изразиха своето възхищение от бляска и перфектната му организация.
Друг знаков френски дизайнер – Christophe Guillarme, също представи своята откотюр нова колекция. Специално за да уважат ивента, пристигнаха гости от цял свят – Русия, Бразилия, Норвегия, Казахстан. Те имаха удоволствието да се насладят на бутиковото френско шампанско Jeanson. Изисканите френски шефове приготвиха голямо разнообразие от вкусни рибни, месни и вегетариански ястия с фин завършек от шоколад с трюфел. За комфорта на своите гости домакинът Ина Лазаров се бе погрижила със специална охрана, тъй като показването на диамантените бижута изисква строги мерки за сигурност.
“За самото представяне и обличане на гостите разполагах с личен асистент, за да може на всеки да обърнем персонално внимание. Първата презентация на бранда ми в чужбина – именно в Меката на модата Париж, мина при голям интерес и постигна невероятен успех, за което съм много щастлива. Концепцията на бранда Queen by NG – че всяка жена заслужава да се чувства и изглежда като кралица, очевидно важи в цял свят”, смята Гуркова.