Радост за почитателите на най-новите и атрактивни тенденции в козметиката. Световно известната верига Sephora отваря първия си магазин в Пловдив и втори в България. След The Mall в столицата страхотни селекции от грим, грижа за кожата, косата, аромати от класически и тепърва налагащи се марки ще може да бъдат открити и в Plovdiv Plaza Mall.
Магнитът за дамите – мястото, където всеки може да експериментира с външния си вид, ще отвори скоро на ниво 0 в най-големия пловдивски мол, срещу Страдивариус, а в момента тече усилен ремонт. Реклами как “нещо напълно ново” ще се случи под тепетата вървят по билбордовете от два месеца, а изображенията са в типичния за веригата стил. Вече са обявени и работни места за магазина на Sephora, в jobs.bg се търсят консултанти по красота – динамични, позитивни и ентусиазирани, със страст към козметиката. Търси се и ключова част от екипа – мениджър с креативно мислене, а също и помощник-управител. “Много от най-обичаните международно признати гримьори и основатели на брандове са започнали кариерата си със Sephora. Ние вярваме, че всеки е способен да постигне всичко, за което мечтае, стига да вложи страст и усилия в своята мечта!”, призовават от фирмата
Френската верига Sephora, част от LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, привлича с широка гама от марки – от утвърдени имена като Dior, Lancôme и Estée Lauder до модерни независими като Drunk Elephant, The Ordinary, Fenty Beauty на Риана и Rare Beauty на Селена Гомес. Управлява над 2700 магазина в 35 страни по света и сайт за електронна търговия от световна класа. Фирмата е основата във Франция от Доминик Мандоно през 1970 г. а първият ѝ обект е открит в квартал Сохо в Ню Йорк през 1998 г. С годините Sephora се е превърнала във водещ в индустрията шампион по козметично разнообразие.