Мащабен билборд, на който непрекъснато се въртят рекламни клипове, тормози хората от блока на бул. “Пещерско шосе” 67. Сигнал за светлинното съоръжение, монтирано на сградата на West Point, е подаден до кмета на “Западен” Тони Стойчева. Заради силната осветеност и постоянната динамика на рекламите, отразяващи се в прозорците им, жителите се оплакват, че сънят на децата им е нарушен, а самите те са лишени от пълноценна почивка.
Главният експерт ССС на района инж. Емилия Табакова е намерила компромисно решение на проблема. Проектът за рекламното табло е част от решението на фасадата по основния проект на сградата, разглеждането и одобрението на който е извършено от администрацията на Община Пловдив. Рекламното светлинно съоръжение е прието заедно със сградата и въведено в експлоатация по законоустановения ред.
След разговор със собственика на сградата от 15 март осветеността на билборда е намалена със 70% от 21 до 7 часа през зимния сезон, а през летния това ще става от 22.30 до 7 часа. Собствениците на рекламното съоръжение са се се ангажирали една и съща реклама да се излъчва по-дълго, а най-силно осветяващият цвят – белият, да се ползва по-малко